Receptionist till tandvårdsklinik på Södermalm

Är du den vi söker?
Vi söker en receptionist till vår centralt belägna klinik på Södermalm. Meriterade om du har klinisk tandvårdsutbildning, inget krav dock. Vi tror att tjänsten passar dig som är självgående och driven. Att ta ansvar ligger i din natur, och du är av inställningen att allt går att lösa. Du är företagets ansikte utåt och representerar Distriktstandvården med excellent bemötande av patienter och besökare. Som person är du glad och hjälpsam. I ditt arbete uppskattar du ordning och reda, som du upprätthåller med struktur och rutiner. Vi ser gärna att du har yrkeserfarenhet, t.ex. som hotellreceptionist.

Du kommer till en dynamisk arbetsplats där du har möjlighet att påverka och förbättra verksamheten med nya tankar och idéer. Du får goda anställningsvillkor och ett tryggt anställningsavtal. 

Är du redo för ett nytt, spännande arbete? Sök tjänsten idag!
 
Arbetsuppgifter 
Receptionistrollen handlar främst om att ta hand om patienterna och besökarna. Ödmjukt och gladeligen får du patienterna och besökarna att känna sig välkomna. Konkreta arbetsuppgifter består bland annat av att hantera betalning samt övrig kassahantering, svara i telefon, svara på mejl, boka in tider åt patienter, ta emot leveranser, hantera post, hålla ordning i väntrummet et c.


Om kliniken 
Distriktstandvårdens nyförvärvade klinik på Södermalm är centralt belägen på Åsögatan 104. Här arbetar du i en trevlig arbetsmiljö, tillsammans med tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor. Hit tar du dig lättast med tunnelbana till Medborgarplatsen. Vi ser fram emot att hälsa en ny kollega välkommen!


Om Distriktstandvården 
Distriktstandvården har 21 tandvårdskliniker i Stockholms län och en på Åland. Samtliga kliniker erbjuder allmän-, estetisk- samt akuttandvård. Oavsett behov och förutsättningar är personer i alla åldrar välkomna till oss. Vi är över 280 medarbetare som tillsammans strävar efter att visionen att bli den självklara tandvårdskedjan i Stockholm. 


Vi ser fram emot din ansökan!