En patient på Distriktstandvården Wieselgrensplatsen har nyligen delat med sig av sin upplevelse efter många år som patient på kliniken. I recensionen beskriver personen hur tandläkarbesök tidigare varit förknippade med stor oro och stress. Vid det senaste besöket väntade en tandutdragning, något som tidigare hade skapat flera dagars nervositet.
“Jag kände absolut ingenting av det som jag tidigare varit så rädd för”, skriver patienten efter behandlingen.
Recensionen lyfter också fram det vänliga bemötandet och den trygghet som patienten upplevt under åren på kliniken. För oss är det extra värdefullt att höra när någon som tidigare känt oro inför tandvården berättar att besöken idag känns lugna och trygga.
Stort tack för de fina orden och för förtroendet genom åren!
