Omdömen från våra patienter
(4,8/5)
Har du besökt oss?
Då vill vi gärna veta vad du tycker om oss
Lämnade omdömen
- Adam umayya BashaDistriktstandvården Kvillebäcken23 juni 2026via GoogleDen 17 juni hade bokat tid hos kliniken för att dra ut en tand. tandläkare var Zada Hayek. Jag valde att vänta en vecka innan jag skrev en recension för att se hur läkningen skulle gå efter behandlingen.
Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen. Själva tandutdragningen gick väldigt smidigt och jag kände i princip ingenting under behandlingen. Även(...)Läs hela omdömet - Noomi SäfstenDistriktstandvården Kallhäll23 juni 2026via GoogleTrevligt, rent och snyggt, mycket kompetent tandläkare och tandsköterska. Känns tryggt då de informerar tydligt vad som skall göras. Håller på med att få implantat i överkäken!
Kan varmt rekommendera denna klinik! - Emir GuldvekDistriktstandvården Sundbyberg23 juni 2026via GoogleKunnig tandläkare, trevliga personal...var mitt första besök, listat mig hos de...
- Peter åstrandDistriktstandvården Nynäshamn23 juni 2026via GoogleKan rekommenderas!
- Janina GonzalezDistriktstandvården Kvillebäcken22 juni 2026via GoogleOm jag hade kunnat ge 10 stjärnor hade jag gjort det. Helt underbart gäng som extremt duktiga på det dom gör.
- Mia GröningsonDistriktstandvården Drottninggatan22 juni 2026via GoogleVilka proffs, Katina Stenström och sköterska. Drog akut ut en tand smärtfritt och snabbt. Dessutom gulliga och informativa. Trevligaste tandläkarbesöket på länge. Tack!
- Johan KempendahlDistriktstandvården Norrtälje22 juni 2026via GoogleToppen lagade en sönderbiten tand på 15 min.
- Kristina TranaDistriktstandvården Handen22 juni 2026via GoogleProffsigt och trevligt bemötande!
- Oscar EngbergDistriktstandvården Kvillebäcken20 juni 2026via GoogleFantastisk och professionell personal, bemötandet är på topp som vanligt. Tandläkare zada är fantastisk.
- sebbie otlslnmfnelnmnlDistriktstandvården Drottninggatan20 juni 2026via GoogleMycket effektiv och bra insats,tack!
- Nico RemmerDistriktstandvården Sveavägen20 juni 2026via GoogleKan tyvärr bara instämma i kritiken. Det var bra här förut när Anna Maria jobbade här. Numera verkar allt de tänker på vara att göra vinst. Tandläkaren sa att jag hade 1 hål som behövde lagas och ville boka in tid redan samma vecka. Fick träffa tandhygienisten direkt efter undersökningen för borttagning av tandsten och hon sa att jag snart blir stamkund(...)Läs hela omdömet
- Lotta MohlinDistriktstandvården Drottninggatan18 juni 2026via GoogleMycket trevlig personal och där finns alltid tider, öppet jämtSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du uppskattar både bemötandet och tillgängligheten hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Alicia AlwanDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen18 juni 2026via GoogleMycket besviken på Distriktstandvården Stadshagen. Efter att ha varit patient där i omkring 10 år känner jag att jag blivit vilseledd genom att ha fått information och löften som senare inte följdes upp eller genomfördes.
Utöver detta har bemötandet i receptionen varit dåligt. När jag ville avboka en tid hos en behandlare för att gå till en annan klinik(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att du känner så här efter att ha varit patient hos oss under en längre tid. Det du beskriver kring både kommunikationen och bemötandet är synpunkter som vi ser allvarligt på. Vi kommer att föra din feedback vidare till ansvarig klinikchef för vidare uppföljning. För att vi ska kunna ta del av ditt ärende och titta närmare på det på bästa sätt får du även gärna kontakta kliniken direkt.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Riccardo DertonDistriktstandvården Sveavägen17 juni 2026via GoogleBeautiful and clean clinic. The dentists were really kind, smiley and they worked very well. We also had small talks and it was fun. I come from a family of dentists and I know when a dentist works well. Overall I’m very satisfied and I will go back.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenThank you for your lovely review! 🌟 We are delighted to hear that you had such a positive experience with us and that you felt well taken care of throughout your visit. It means a lot to us that you appreciated both the atmosphere and the care you received. We look forward to welcoming you back 😊
Kind regards,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Monica BladhDistriktstandvården Hallstavik17 juni 2026via GoogleMycket trevlig personal, glada och tillmötesgående. Gjorde ett bra jobb tycker jag
Tack Helgen är räddad!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 😊🌟 Vad härligt att höra att du uppskattade både bemötandet och hjälpen du fick hos oss. Det gläder oss extra mycket att vi kunde bidra till att rädda helgen. Varmt välkommen tillbaka 🌸
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Paulie Organic CareDistriktstandvården Kvillebäcken17 juni 2026via GoogleRekommendera, bra bemötande. Bra service. God kommunikation.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du uppskattade både bemötandet, servicen och kommunikationen under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Aleksandra SDistriktstandvården Huddinge17 juni 2026via GoogleTandläkaren Vargas och sköterskan
var fantastiskt omhändertagande, proffsiga och trygga.
Tack för en fin upplevelse!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att du kände dig trygg och väl omhändertagen under ditt besök hos oss. Det betyder mycket för oss att du uppskattade både bemötandet och professionalismen. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Helena SandinDistriktstandvården Solna17 juni 2026via GoogleSupertrevlig och duktig personal. Går alltid hos Fatmeh som är tandhygienist. Har även dragit ut två visdomständer hos Reza och alltihop tog mindre än 15 minuter och jag hade inte ens ont efteråt.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du är så nöjd med både bemötandet och den hjälp du fått hos oss. Det betyder mycket för oss att du känner dig trygg och väl omhändertagen. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Lukas FilsDistriktstandvården Huddinge17 juni 2026via GoogleJättetrevlig personal och bra behandling!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötandet och behandlingen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Linda VukovicDistriktstandvården Kvillebäcken17 juni 2026via GoogleTack för den fina behandlingen jag fick hos hygienisten Joselyn på Kvillebäcken!
Lätt på handen och fick jätte bra tips hur jag ska skötta mina tänder .
Alla super trevliga och professionella . Rekommenderar starkt denna kliniken.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att du är så nöjd med ditt besök hos oss och att du fick både bra råd och ett positivt bemötande. Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - JDistriktstandvården Kvillebäcken17 juni 2026via GoogleFick en akut tid samma dag pga tandvärk. Så glad av att höra och se personalen trivas och mycket skratt på kliniken. Jag blev så bra bemött av tandläkaren jag fick, Zada Hayek. Hon var så gullig och söt mot mig och förklarade väldigt bra varför jag hade värk. Vill tacka både henne och hennes sköterska som tog hand om mig. Jag kommer att fortsätta hos(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina och utförliga recension! 🌟 Vad härligt att höra att du fick snabb hjälp när du behövde det och att du kände dig så väl omhändertagen under ditt besök. Det betyder mycket för oss att du uppskattade både bemötandet och den positiva atmosfären på kliniken. Tack för att du vill rekommendera oss vidare, och varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Sara HanssonDistriktstandvården Kvillebäcken17 juni 2026via GoogleJag är supernöjd med min tandläkare Odd och all personal på Distriktstandvården Kvillebäcken!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du är så nöjd med både vården och bemötandet hos oss. Det betyder mycket för oss att få ta hand om dig. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - rania aframDistriktstandvården Fridhemsplan16 juni 2026via GoogleFantastiskt bemötande och mycket professionell tandvård. Tandläkaren Gabriel Hanna var väldigt noggrann och både professionell & trevlig .
jag kände mig väl omhändertagen.
Jag kan varmt rekommendera denna tandvårdsklinik och tandläkare till alla som söker högkvalitativ tandvård.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du kände dig så väl omhändertagen och uppskattade både bemötandet och den professionella vården hos oss. Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Bengt LidénDistriktstandvården Sundbyberg16 juni 2026via GoogleMycket bra undersökning!
Mvh B LidénSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Rana ShazilDistriktstandvården Nykvarn16 juni 2026via GoogleSuper bra, både tandläkaren och tandhygienist gjorde ett grymt jobb.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Det betyder mycket för oss att du uppskattade den hjälp och omtanke du fick. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Ehsanullah ZahirDistriktstandvården Jordbro16 juni 2026via GoogleDuktig person med bra bemötande och tydligt information!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad roligt att höra att du uppskattade både bemötandet och den tydliga informationen under ditt besök. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Johan EdgrenDistriktstandvården Kvillebäcken16 juni 2026via GoogleJag kom i kontakt med Gabriella Öhlin när hon drev kliniken Munhälsan på Hisingen. Den behandling jag erhöll var inte tillfredsställande. Dessutom upptäckte jag att hon missbrukade systemet för det statliga tandvårdsbidraget.Oseriösa aktörer inom branschen använder patienters personuppgifter utan samtycke för att plocka ut innestående bidrag. I mitt(...)Läs hela omdömet
- sara ermanDistriktstandvården Ålsten15 juni 2026via GoogleTrevliga och braSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Oliver EfternamnDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen15 juni 2026via GoogleJag möttes både professionellt och vänligt av Shahed M och assistent! Trots en otäck situation att rycka visdomständer så kände jag mig trygg. Fem stjärnor👏🏼Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 👏🏼🌟 Vad härligt att höra att du kände dig trygg och väl omhändertagen under ditt besök hos oss, även i en situation som kan kännas lite extra utmanande. Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Fredrik GustavssonDistriktstandvården Frölunda Torg15 juni 2026via GooglePerfekt.
Allt från bemötande till lokalen.
Är vanligtvis nervös för att gå till tandläkaren men dom har lyckats få mig att känna att det är noll problem.
Guld rakt igenom.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du känner dig så trygg och väl omhändertagen hos oss. Det betyder extra mycket för oss att kunna göra tandläkarbesöket till en positiv upplevelse. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Åsa GnospeliusDistriktstandvården Sveavägen15 juni 2026via GoogleMycket bra tandläkare och fina lokaler.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är nöjd med både ditt besök och miljön hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - FaradDistriktstandvården Kvillebäcken15 juni 2026via Google"Varför raderar ni inlägget? Enligt min bedömning följer det forumets/sidans regler. Jag skulle uppskatta om ni kunde förklara vilken regel ni anser att inlägget bryter mot, så att jag kan förstå beslutet eller vid behov justera innehållet."
----------
INLÄGG
Jag har alltid blivit trevligt bemött när jag har besökt Distriktstandvården. Vid mitt senaste(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att ditt senaste besök inte levde upp till de positiva erfarenheter du tidigare haft hos oss. Ett respektfullt och professionellt bemötande är mycket viktigt för oss, särskilt när en patient söker akut hjälp och har ont. Vi tar dina synpunkter på allvar och kommer att föra dem vidare till ansvarig klinikchef för vidare uppföljning. Du är även varmt välkommen att kontakta kliniken direkt för vidare dialog.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Shaho OmarDistriktstandvården Salem12 juni 2026via GoogleTrevlig och professionell bemötande av personalen.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad roligt att höra att du uppskattade både bemötandet och professionalismen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Salwan SamiDistriktstandvården Barkarby12 juni 2026via GoogleSuzan är en fantastisk tandhygienist, bemötande, behandling och även rekommendationer för bättre tänder. Rekommenderar starkt starkt Suzan.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du är så nöjd med både bemötandet, behandlingen och de råd du fått under ditt besök. Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - dg 80Distriktstandvården Bollstanäs12 juni 2026via GoogleAvbokar ofta tider pga sjukdom med kort varsel. Hänt mig upprepade gånger. Har du möjlighet så välj en annan mottagning.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för din feedback. Vi beklagar att du har upplevt att tider har behövt ombokas med kort varsel. Vi har förståelse för att detta kan vara frustrerande och påverka planeringen. Ibland uppstår oförutsedda situationer, såsom sjukdom, men vi strävar alltid efter att hitta en ny tid så snabbt som möjligt och minimera påverkan för våra patienter. Vi tar med oss dina synpunkter och kommer att föra dem vidare till ansvarig klinikchef.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Carina HarreDistriktstandvården Rimbo11 juni 2026via GoogleTrevligt och professionellt bemötande. Bra undersökning.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad roligt att höra att du uppskattade både bemötandet och ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Rimi LoDistriktstandvården Kallhäll11 juni 2026via GoogleMicheal Asfoura, Mycket duktig tandläkare. Behandlingen gick snabbt och smidigt utan problem. Väldigt professionell och samtidigt lugn och trevlig, vilket gjorde hela upplevelsen mycket bekväm. Jag kände mig trygg under hela besöket. Rekommenderas varmt.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du kände dig trygg och väl omhändertagen under hela ditt besök. Det betyder mycket för oss att du uppskattade både det professionella bemötandet och den lugna atmosfären. Tack för att du rekommenderar oss vidare, och varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Violeta Novakovic DuricDistriktstandvården Liljeholmen11 juni 2026via GoogleFantastiskt! Jag blev väldigt väl bemött. Professionell och omtänksam personal som skapar en trygg och välkomnande miljö. Rekommenderas varmt!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du kände dig så väl omhändertagen under ditt besök. Det betyder mycket för oss att kunna skapa en trygg och välkomnande upplevelse. Tack för att du rekommenderar oss vidare, och varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Marie Louise PetriniDistriktstandvården Kungsgatan10 juni 2026via GoogleVar hos tandhygienisten på Kungsgatan, kommer tyvärr inte ihåg namnet, men tror hon är chef över tandhygienisterna.
. Hon är fantastisk bra, väldigt kompetent, förklarar allt så bra och en otroligt trevlig person ❤️
Hon heter Karima ❤️Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! ❤️ Vad härligt att höra att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Det betyder mycket för oss att du uppskattade både det professionella omhändertagandet och den tydliga informationen. Varmt välkommen tillbaka 🌸
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Any JDistriktstandvården Bollstanäs10 juni 2026via GoogleMycket trevligt och professionellt bemötande. Jag har en funktionsnedsättning som gör det svårt att sitta eller ligga ner, men personalen visade stor förståelse och anpassade sig efter mina behov på ett föredömligt sätt. Jag fick ett fantastiskt stöd och är väldigt nöjd med mitt besök.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌷 Vad härligt att höra att du kände dig väl omhändertagen och att vi kunde anpassa besöket efter dina behov. Det betyder mycket för oss att alla våra patienter känner sig trygga och får ett gott stöd under sitt besök. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Stefano PatriarcaDistriktstandvården Östra Ågatan10 juni 2026via GoogleWhile the clinical service and cleaning were performed thoroughly, this review is to formally address a severe breach of professional ethics during my visit.
I have ridges on my tongue since I suffer from bruxism. The hygienist then informed me that my tongue is inflamed. Adding further that in this condition, abnormal cellular replication may occur(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenThank you for sharing your experience. We are sorry to hear that the information provided during your visit caused you distress and discomfort. We always strive to communicate clearly while also showing empathy, care, and respect for each patient's individual situation. Your feedback is important to us, and we take your concerns seriously. To help us review your experience more thoroughly, we would appreciate the opportunity to discuss the matter further with you directly. We will also forward your feedback to the responsible clinic manager for further follow-up.
Kind regards,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - KimDistriktstandvården Salem10 juni 2026via GoogleMycket bra.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Mina ZarandiDistriktstandvården Frölunda Torg10 juni 2026via GoogleVar hos Rita (tandhygienist) otroligt kunnig, trevlig och hjälpsam. Rekommenderar denna klinik och tandhygienist.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Muthoni NjeruDistriktstandvården Södertälje10 juni 2026via GoogleDe är mycket duktiga och snälla 👍🏽Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! Vad roligt att höra att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Malin BerglindDistriktstandvården Bredden9 juni 2026via GoogleHar extrem tandläkarrädsla, vill tacka Samir med tandsköterska för ett respektfullt bemötande gällande detta.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌷 Vad härligt att höra att du kände dig trygg och bemött med respekt under ditt besök. Det betyder mycket för oss, särskilt när tandvårdsbesök kan kännas extra utmanande. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Esmaeel IbrahimDistriktstandvården Drottninggatan9 juni 2026via GoogleJag fick två tänder utdragna och de gjorde ett mycket bra jobb och var vänliga.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är nöjd med både behandlingen och bemötandet hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Alma SjöströmDistriktstandvården Kallhäll9 juni 2026via GoogleMin son på 10 månader som slagit i tänderna fick ett jättefint bemötande. Kom där ifrån med en ballong, en leksaksbil och massvis av fint beröm.
Lokalerna är fräscha och rena. Rekommenderar varmt!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! Vad härligt att höra att både du och din son fick ett så fint bemötande hos oss. Det betyder extra mycket för oss att våra yngsta patienter känner sig trygga och går härifrån med ett leende. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Sebastian DarnayDistriktstandvården Liljeholmen9 juni 2026via GoogleJag var på Distriktstandvården i Liljeholmen med min 3,5-åriga dotter och detta blev en väldigt härlig upplevelse för henne. Ingen framtida tandläkarskräck triggades där inte😊😊.
Bemötande och utförandet var verkligen toppenSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att besöket blev en så positiv upplevelse och att din dotter kände sig trygg och väl omhändertagen. Det betyder extra mycket för oss att kunna bidra till en bra start på framtida tandvårdsbesök. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Nuray KucukDistriktstandvården Huddinge8 juni 2026via GoogleTandläkaren Ahmed Alameri var väldigt trevlig och noggrann. Jag kände mig trygg under hela besöket och är mycket nöjd med behandlingen. Rekommenderas varmt!⭐⭐⭐⭐⭐Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! ⭐ Vad härligt att höra att du kände dig trygg och väl omhändertagen under ditt besök. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med behandlingen och vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Marianne GoodridgerekommenderarDistriktstandvården8 juni 2026via FacebookJag har aldrig blivit missnöjd
Rekommenderar varmt, undebar professionell och pålitlig personal
Tusen tack för idag och alla andra gånger - Martina DawyDistriktstandvården Specialistkliniken Östermalm8 juni 2026via GoogleMin dotter beskriver det som att hon kände sig trygg och lugn. Väldigt fint och trevligt bemötande.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att besöket blev en trygg och lugn upplevelse. Det betyder extra mycket för oss när våra yngre patienter känner sig väl omhändertagna. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Zaid MaqbolDistriktstandvården Nynäshamn8 juni 2026via GoogleMycket bra service! Jag fick snabbt en akuttid och blev väl omhändertagen. Tandläkaren Caroline och hennes assistent var mycket professionella, vänliga och hjälpsamma. Jag är väldigt nöjd med bemötandet och behandlingen. Rekommenderas varmt!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du fick snabb hjälp när du behövde det och att du kände dig väl omhändertagen under hela besöket. Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Solveig WarfvingeDistriktstandvården Huddinge8 juni 2026via GoogleHar idag varit hos Claes super duktig och mycket pedagogisk tandläkare, rekommenderar honom starktSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Vildan OsmanDistriktstandvården Nynäshamn8 juni 2026via GoogleJag är väldigt nöjd med den vård och det bemötande jag fick av Zahra Jaber. Hon är professionell, noggrann och tar sig tid att förklara behandlingen på ett tydligt och lugnt sätt. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen under hela besöket. Stort tackSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att du kände dig trygg, väl omhändertagen och fick tydlig information under hela ditt besök. Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Agneta ErikssonDistriktstandvården Järna8 juni 2026via GoogleMycket bra tandläkare och sköterska. Blev väl omhändertagen, förklarade hela tiden vad dom skulle göra. Rekommenderas.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att höra att du kände dig väl omhändertagen och att du uppskattade den tydliga informationen under besöket. Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - mohammad darwichDistriktstandvården Drottninggatan7 juni 2026via GoogleDe är väldigt trevliga och duktigaSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du är nöjd med både bemötandet och hjälpen du fick hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - jannicke jernströmDistriktstandvården Solna5 juni 2026via GoogleJättenöjd, fick snabb anuttid då jag bitit av en framtand, snabbt och smärtfitt lagat på 20 min, ser jättefint ut👍Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att du fick en snabb akuttid och att behandlingen kunde genomföras så smidigt. Extra roligt att höra att resultatet blev så bra! 👍😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Chill UADistriktstandvården Drottninggatan5 juni 2026via GoogleMycket trevliga och professionella läkare. Tack för hjälpen!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är nöjd med hjälpen du fick och uppskattade det professionella bemötandet. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - meenakumari362Distriktstandvården Kvillebäcken5 juni 2026via GoogleVarning för Gabriella Öhlin, tidigare ägare av Munhälsan. Jag fick en urusel upplevelse där hon bland annat försökte dra ut en tand som bara var lite lös. När jag senare bytte klinik fick jag dessutom veta att hon har tagit ut mitt sparade tandvårdsbidrag från året innan – helt utan att fråga mig. Riktigt oprofessionellt och dålig behandling! Fusk med(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. För att vi ska kunna ta del av ärendet, granska vad som har hänt och bemöta de uppgifter som framförs på ett korrekt sätt, får du gärna kontakta kliniken direkt på 031-22 58 80 eller kvillebacken@distriktstandvarden.se. Vi kommer även att föra din feedback vidare till ansvarig klinikchef för vidare uppföljning.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - P SDistriktstandvården Åsögatan4 juni 2026via GoogleJag är väldigt missnöjd med mitt senaste besök hos tandhygienist Abdifatah Mohamed. Behandlingen gick väldigt snabbt, cirka 25 minuter, och jag upplever att tandstenen inte togs bort ordentligt. Mina tänder känns i princip likadana efter besöket trots att jag betalade fullt pris.
Behandlingen kändes stressad och slarvigt utförd. Jag ser och känner(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att ditt senaste besök inte motsvarade dina förväntningar. Vi tar till oss dina synpunkter kring behandlingen och upplevelsen av resultatet, och kommer att föra detta vidare till ansvarig klinikchef så att vi kan titta närmare på det.
Du är även varmt välkommen att kontakta oss direkt på 08-412 007 59 eller asogatan@distriktstandvarden.se för vidare dialog.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Joe HanssonDistriktstandvården Sundbyberg4 juni 2026via GoogleSnabb och proffsig undersökning av ont i tanden.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du fick snabb och professionell hjälp med ditt besvär. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Anna TryggDistriktstandvården Nykvarn4 juni 2026via GoogleTrevligt bemötande och väldigt bra med barn.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du uppskattade bemötandet och att barnet fick en trygg och positiv upplevelse hos oss. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - SumayaDistriktstandvården Barkarby4 juni 2026via GoogleJag vill ge ett stort tack till tandhygienisten Sazan. Varje gång jag träffar henne känner jag mig väl omhändertagen, men det senaste besöket var genuint ett av de bästa vårdbesök jag någonsin haft.
Sazan är otroligt professionell, noggrann och kunnig, men det som verkligen gör henne speciell är att hon alltid gör det lilla extra. Hon tar sig tid,(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenVilken fantastisk recension, stort tack för dina fina ord! 🌟 Det betyder mycket för oss att höra att du känner dig så väl omhändertagen vid varje besök. Vi är glada att du känner dig trygg och att besöken hos oss blir en så positiv upplevelse. Tack för ditt förtroende och för att du vill rekommendera oss vidare! 😊✨
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Annika EkströmDistriktstandvården Sickla4 juni 2026via GoogleSupertrevligaSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, tack för din fina recension! 😄🌟 Det gläder oss att du trivdes hos oss och uppskattade bemötandet. Varmt välkommen tillbaka!
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Lazaros SalvaridisDistriktstandvården Bollstanäs4 juni 2026via GoogleFantastisk å trevligt personal.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du uppskattade både bemötandet och personalen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Veronica HeinrichDistriktstandvården Handen3 juni 2026via GoogleVäldigt fint bemötande, glatt och trevligt! Rent och härligt mellan tänderna. Längtar redan till nästa besök. Varma hälsningar, Veronica.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVilken härlig recension, stort tack Veronica! 🌸😊 Att du redan längtar till nästa besök är ett fantastiskt betyg för oss. Varmt välkommen tillbaka! ✨
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Mikael SpetsDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen3 juni 2026via GoogleRiktigt professionellaSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för din fina recension! 🌟 Det gläder oss att du är nöjd med ditt besök och upplevde behandlingen som professionell. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Eva GrannasDistriktstandvården Kvillebäcken3 juni 2026via GoogleDrog en tand!
O tandläkaren och tandhygienisten var fantastiska. Jag är tandläkar rädd men dom fick mig o känna mig så bekväm som var fysiskt möjligt!
Snabba och duktiga!!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vi är glada att vi kunde göra upplevelsen så bekväm som möjligt för dig. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Göran WolgastDistriktstandvården Huddinge2 juni 2026via GoogleTrevligt mottagande. Bra information om behandlingen.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du uppskattade både bemötandet och informationen kring behandlingen. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Pishtiwan MagidDistriktstandvården Solna2 juni 2026via GoogleDet gick smidigt till bra bemötandeSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, tack för din fina recension! 🌼 Det gläder oss att allt gick smidigt och att du kände dig väl bemött under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - linda olssonDistriktstandvården Huddinge2 juni 2026via GoogleClaes var en trevlig tandläkare.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, tack för din fina recension! 🌟 Det gläder oss att du hade en positiv upplevelse och kände dig väl omhändertagen under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Farra AhmmadDistriktstandvården Solna2 juni 2026via GoogleSuperbra tandhygienist, hon gav mig goda råd och tog hand om mina tänder väl.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du fick både goda råd och ett fint omhändertagande under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Eva LbrgrekommenderarDistriktstandvården Rimbo1 juni 2026via FacebookProffsiga och fick en snabb tid för bedömning. Tandläkaren jag träffade var inne som resurs. Hon var mycket kompetent och pedagogisk och gav mig mycket bra behandling och råd!
- Sandra ErikssonDistriktstandvården Östra Ågatan1 juni 2026via GoogleHade tid hos Camilla och hon var supertrevlig, fick bra information och svar på frågor. Kliniken kändes fräsch och lugn.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌼 Det gläder oss att du fick svar på dina frågor och kände dig väl informerad under ditt besök. Härligt också att du uppskattade den lugna miljön hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - vigasit dejsriDistriktstandvården Kvillebäcken1 juni 2026via GoogleThe doctor is excellent, very polite, and provides the best service.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenThank you so much for your kind review! 🌟 We're delighted to hear that you were happy with both the care and the service you received. Warm welcome back 😊
Kind regards,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Erik OscarssonDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen1 juni 2026via GoogleAlltid så proffsiga och trevliga.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet är alltid lika roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Vi uppskattar verkligen ditt fortsatta förtroende och ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Malin BergeDistriktstandvården Ålsten1 juni 2026via GoogleOtroligt proffsig och trevlig mottagning. Alise Austruma är en av de bästa barntandläkarna jag träffat och alla våra tre barn är trygga med henne.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att alla tre barn känner sig trygga och har en så positiv upplevelse hos oss. Det betyder mycket för oss. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Lotta WikmanDistriktstandvården Östra Ågatan29 maj 2026via GoogleTrevlig personal, fick bra information om priserna när jag frågade.
Kommer defintivt gå tillbaka!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Det gläder oss att du uppskattade tydligheten kring priserna och att du kände dig väl omhändertagen under ditt besök. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Lars ÖsthDistriktstandvården Östra Ågatan29 maj 2026via GoogleSveriges bästa tandhygienist, Camilla! 💪Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVilken härlig recension, stort tack! 💪🌟 Det gläder oss att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Esmaeel IbrahimDistriktstandvården Barkarby29 maj 2026via GoogleDe var vänliga och hjälpsamma och förklarade saker lugnt. Jag såg att de var bra människor.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌼 Det gläder oss att du kände dig väl omhändertagen och att du uppskattade det lugna och hjälpsamma bemötandet. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Anders FantDistriktstandvården Fridhemsplan28 maj 2026via GoogleLätt att få tid, ofta möjlighet till jourbesök påföljande dag. Vänlig reception, lätt att komma fram på telefon när/om man inte bokat digitalt. Klart nöjd med min tandläkarkontakt och med tandsköterskor och tandhygienister.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Det gläder oss att du uppskattar både tillgängligheten och bemötandet hos oss. Härligt att höra att du är så nöjd med hela teamet. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Camilla BjörkDistriktstandvården Järna28 maj 2026via GoogleJag vill tacka för det otroligt fina bemötande jag fick då jag behövde akut hjälp. Det var mitt första besök hos er men absolut inte det sista. Jag träffade tandläkare Rita Ibraheem.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du fick den hjälp du behövde och att ditt första besök hos oss blev en så positiv upplevelse. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Emma KopolaDistriktstandvården Rimbo28 maj 2026via GoogleSnabb, proffsig och trevlig! Älskar också humor och skrattet.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenHärligt att höra, stort tack för din fina recension! 😄🌟 Vad roligt att du uppskattade både bemötandet och den goda stämningen under besöket. Ett skratt kan verkligen göra skillnad! 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Anette PersdotterrekommenderarDistriktstandvården27 maj 2026via FacebookFick stort förtroende för en tandläkare för ett par år sedan efter år av ångest inför tandläkarbesök, som nu tyvärr gått i pension, men möttes nu av en ny som ingav samma lugn och förtroende. Tack ☺️
- Jörgen JanssonDistriktstandvården Södertälje27 maj 2026via GoogleKände mig väldigt nöjd med behandlingen, bedövningen satt där den skulle vilket gjorde att jag inte kände något, mycket bra 👍🏻Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 👍🏻🌟 Härligt att behandlingen blev så bekväm och att allt fungerade som det skulle. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - AmeliaDistriktstandvården Drottninggatan27 maj 2026via GoogleKom dit på sista minuten tid, och inte nog med att hygienisten var 15min sen har hon sedan magen att säga att min tid (30 eller om det var 40min) är över snart - trots att hon var den som var sen. då börjar hon stressa för att hinna med mig och säger att jag skulle behöva boka en till tid för att få bort allt. skojar ni??Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att besöket inte motsvarade dina förväntningar och förstår att situationen upplevdes frustrerande. Vi tar till oss det du beskriver kring både tidsplanering och upplevelsen under behandlingen, och kommer att föra detta vidare till ansvarig klinikchef så att vi kan titta närmare på det.
Du är även varmt välkommen att kontakta oss direkt för vidare dialog.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Irene BorgDistriktstandvården Östra Ågatan27 maj 2026via GoogleAlltid proffsigt och trevligt bemötande. Idag hos tandhygienist. Dessutom fick jag sitta i ögonhöjd med blommande kastanjer vid Fyrisån. 🤩Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad härligt att höra, stort tack för din fina recension! 🤩🌸 Det gläder oss att du alltid känner dig väl omhändertagen hos oss. Och vilken bonus att få njuta av den vackra utsikten samtidigt! Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Jenni GourieDistriktstandvården Södertälje27 maj 2026via GoogleTandläkare Fadi
Stort tack till dig och din tandsköterska för ert fina bemötande av mina två barn på 3 och 4 år. Ni var lugna, vänliga och fick barnen att känna sig trygga och bekväma under besöket.
Det betyder mycket för oss som föräldrar. Tack för ert fantastiska arbete! 🌸Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att barnen kände sig trygga och fick en positiv upplevelse hos oss. Det betyder mycket för oss att kunna skapa ett lugnt och välkomnande besök för både barn och föräldrar. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Nina CastlerDistriktstandvården Sickla27 maj 2026via GoogleBeatrice är helt fantastisk och har ett sånt sinne för att hantera barn. Kan varmt rekommendera henne och mottagningen!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att ni haft en så positiv upplevelse och att besöket kändes tryggt och bra för barnet. Tack för att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Oleksii ShevtsovDistriktstandvården Kallhäll26 maj 2026via GoogleKan starkt rekommendera Distriktstandvården Kallhäll som har jättebra och duktiga tandläkare. Jag har varit med dem sedan jag flyttade hit och är jättenöjd.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet gör oss verkligen glada att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att du har varit nöjd hos oss under så lång tid och känner ett sådant förtroende för vår klinik. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Hampus JohanssonDistriktstandvården Drottninggatan25 maj 2026via GoogleTrevliga + Sa att jag inte hade några hål så blev glad 🙌Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenHärligt att höra! 🙌😄 Tack för din fina recension. Vad roligt att besöket gav glada besked och en bra upplevelse. Varmt välkommen tillbaka 🌟
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Sabina TurdiyevaDistriktstandvården Kallhäll25 maj 2026via GoogleSnäll tandläkare som kommunicerar bra med barn.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att barnet fick ett tryggt och positivt besök hos oss. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Caroline SvärdDistriktstandvården Järna25 maj 2026via GoogleJag var hos tandhygienist Ellinor Engström och hon var otroligt vänlig och varsam. Lugn och tydlig med allt under undersökningen, prisbild mm. Rekommenderas!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att du uppskattade både omtanken och helhetsupplevelsen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - JR DischDistriktstandvården Kallhäll25 maj 2026via GoogleMycket proffsigt, bra organiserad verksamhet samt mycket stor omtänksamhet om kunden behov.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att du uppskattade både omtanken och helhetsupplevelsen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Jessica OijerDistriktstandvården Vallentuna25 maj 2026via GoogleRent och fräscht och proffsigt bemötande.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Det gläder oss att du uppskattade både miljön och det professionella bemötandet hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - malla OhlssonDistriktstandvården Solna25 maj 2026via GoogleJag som är så tandvårds rädd.Tack Magda och din sköterska ni är grymmaSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du kände dig trygg och väl omhändertagen trots din tandvårdsrädsla. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Kenneth KarlssonDistriktstandvården Solna22 maj 2026via GoogleUnderbar personal, och rimliga priser.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad härligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du är nöjd med både bemötandet och din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Victoria NehroDistriktstandvården Sickla21 maj 2026via GoogleDuktiga och fint omhändertagande av barnen!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌼 Vad härligt att barnen kände sig trygga och fick ett så bra omhändertagande hos oss. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Hans GebertDistriktstandvården Sundbyberg21 maj 2026via GoogleKännde mig trygg och blev väl omhändertagen.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du kände dig trygg och väl omhändertagen under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Peter NilssonDistriktstandvården Frölunda Torg21 maj 2026via GoogleMitt första besök idag. Enormt bra mottagande. Rekommenderas!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Det gläder oss att ditt första besök blev en så positiv upplevelse. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Elliott Thorsell SternbrinkDistriktstandvården Kallhäll21 maj 2026via GoogleJag har bara bra erfarenheter härifrån! Personalen är väldigt trevlig och omtänksam, man känner sig verkligen sedd och hörd. Rekommenderar starkt!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du känner dig sedd, lyssnad på och väl omhändertagen hos oss. Tack för att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - RachelDistriktstandvården Handen21 maj 2026via GoogleFantastiskt trevliga och bra! Alltsom jobbar här är supertrevlig, hjälpsamma och duktiga. Jag känner vuxna, barn och folk med tandläkarskräck som alla tycker att denna plats är bäst. Rekommenderas starkt!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fantastiska recension! 🌟 Det betyder mycket att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Nilla WesterholmDistriktstandvården Nykvarn21 maj 2026via GoogleVärldens snällaste tandläkare. Superbra hjälp och jättetrevliga. As nöjd med resultatet! Rekommenderar 100%. IIona var bäst.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet gör oss verkligen glada att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du är så nöjd med både hjälpen och resultatet. Det betyder extra mycket att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Linda LindellDistriktstandvården Ålsten21 maj 2026via GoogleFick snabbt en akuttid. Blev trevligt bemött i receptionen och sen snabbt förberedd och omhändertagen av en duktig professionell tandsköterska, Jeanette medan vi väntade på att tandläkaren Alexander skulle komma. När tandläkaren kollat vad som behövdes göras fick jag även en offert på vad allt skulle kosta innan. Jag behövde dra ut en visdomstand och(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, stort tack för din utförliga recension! 🌟 Vad härligt att du kände dig väl omhändertagen från första stund och att du uppskattade tydligheten kring behandlingen och kostnaderna. Vi tar även med oss din synpunkt. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Per NilssonDistriktstandvården Liljeholmen20 maj 2026via GoogleJag bytte tandläkare i våras och hamnade på denna klinik. Vid tandläkarbesöket tog jag med mig min journal från min tidigare tandläkare på ett usbminne. Detta dels för att min nya tandläkare ska kunna se historik, röntgenbilder över tid, djup i fickor i tandkött etc. Två månader senare gick jag till tandhygienisten på samma klinik. Hon frågade om medicin(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att besöket inte levde upp till dina förväntningar. Vi tar till oss dina synpunkter kring journalhantering, kommunikation och behandlingsplanering, och kommer att föra detta vidare till ansvarig klinikchef så att vi kan titta närmare på det.
Du är även varmt välkommen att kontakta oss direkt för vidare dialog.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Jennie SvegareDistriktstandvården Barkarby20 maj 2026via GoogleSå nöjd med denna klinik. Har gått här i 2 år. De är väldigt hjälpsamma samt och försöker hålla kostnaderna rimliga. Extra stort plus till Klinkschefen/tandhyginisten Sazan Payam som är så empatisk och gör alltid det "lilla extra"Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du har haft så positiva upplevelser hos oss genom åren och känner dig väl omhändertagen. Det betyder mycket att du uppskattar vårt engagemang och vår vilja att alltid hjälpa till. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Lars MalménDistriktstandvården Strängnäs20 maj 2026via GoogleJag kan med glädje rekomendera er till en vän om hon/han frågar mig om en trevlig/ bra tandläkakarmotagning mvh Lars Malmén. Hej ha det så bra.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet gör oss verkligen glada att höra, stort tack för din fina recension! 🌼 Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare. Vi uppskattar verkligen ditt förtroende. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Kaj ReiniusDistriktstandvården Fridhemsplan19 maj 2026via GoogleKan varmt rekommendera min tandläkare Zohra för ytterst vänligt, kunnigt och professionellt bemötande.
.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du är så nöjd med ditt besök och att du kände dig väl omhändertagen. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Vickan RDistriktstandvården Östra Ågatan19 maj 2026via GoogleTrevligt och proffesionellt bemötande. Rakt och ärligt!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, tack för din fina recension! 🌟 Det gläder oss att du uppskattade både ärligheten och det professionella bemötandet hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Tina G CDistriktstandvården Sickla19 maj 2026via GoogleBea är lugn och helt toppen 👍🏼Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, tack för din fina recension! 👍🏼🌸 Vad härligt att du kände dig trygg och väl omhändertagen under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Torgny NordénrekommenderarDistriktstandvården Strängnäs18 maj 2026via FacebookNärhet, effektivitet och hänsyn
- Cat “Blondie” H.EDistriktstandvården Strängnäs18 maj 2026via GoogleJag kunde boka enkelt på nätet och fick tid direkt. En jätteduktigt tandläkare och tandsköterska som fick mig att känna mig tryggSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att både bokningen och besöket kändes smidigt, och att du kände dig trygg under hela upplevelsen. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Anna Sörensdotter HedlundDistriktstandvården Handen18 maj 2026via GoogleBästa joana!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - shakila garshasbiDistriktstandvården Barkarby18 maj 2026via GoogleSazan is amazing and professional, she has made it so easy for me to pay her a visit twice a year for my dental hygiene. 🪥 and my teeth 🦷 are so clean and shiny after each visit. It’s also very price worthy given her skills and experience.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenThank you so much for your wonderful review! 🪥🦷✨ We’re delighted to hear that your visits are such a positive experience and that you’re happy with both the care and results. It means a lot to us that you choose to come back year after year. Warm welcome back 😊
Kind regards,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Katarina SDistriktstandvården Sundbyberg18 maj 2026via GoogleFint bemötande och trevlig personal!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du uppskattade både bemötandet och personalen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Camilla LundgrenDistriktstandvården Kvillebäcken18 maj 2026via GoogleSkrattretande att ni inte tog med min recention ni borde skämmasSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenHej! Menar du att din recension har tagits bort? Vi tar vanligtvis inte bort recensioner om de inte bryter mot plattformens eller våra policyer. Du är varmt välkommen att kontakta oss för en vidare dialog så att vi kan titta närmare på detta.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - MikaelDistriktstandvården Bredden18 maj 2026via GoogleMycket duktig tandläkare Semir samt tandsköterskan som var med under behandlingen av uttag av min rotfyllda tand.
Jag är mycket nöjd.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet gör oss verkligen glada att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att du är så nöjd med ditt besök och att du kände dig väl omhändertagen under behandlingen. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - hans anderssonDistriktstandvården Drottninggatan18 maj 2026via GoogleSnabbt, korrekt och professionellt och trevligt bemötande.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Härligt att du uppskattade både bemötandet och hjälpen du fick hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Obid KholikovDistriktstandvården Nynäshamn18 maj 2026via GoogleBästaSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet gör oss glada att höra att du är så nöjd. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - vaso megaDistriktstandvården Drottninggatan17 maj 2026via GoogleAbsolut inte att rekommendera.Gick till Katina Stenström som gjorde en fyllning på tand som var frisk och en fyllning på tand som behövde. Borrar som dålig bilmekaniker ingen precision förmåga .Hon gör snabb jobb utan att titta lite närmare som att det är inte en människans tand som borras. Dessvärre både lika dåliga då gick de av om några månaderSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att resultatet inte motsvarade dina förväntningar och att du upplevde problem efter behandlingen. Vi tar till oss det du beskriver och kommer att föra detta vidare till ansvarig klinikchef så att vi kan titta närmare på ärendet.
Du är även varmt välkommen att kontakta oss direkt för vidare dialog.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Pele CarlosDistriktstandvården Barkarby15 maj 2026via GoogleJag är mycket nöjd med behandlingen. Tandhygienisten Sazan Payam var noggrann, pedagogisk och arbetade med ett lugn som gjorde hela besöket tryggt.
Jag fick tydliga förklaringar, bra råd och ett resultat som märks direkt. Rekommenderas varmt.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du kände dig trygg och väl omhändertagen under hela besöket. Det gläder oss att du uppskattade både tydligheten och omsorgen. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - lotti hammarDistriktstandvården Liljeholmen15 maj 2026via GoogleKände mig tryggSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, tack för din recension! 🌸 Det gläder oss att du kände dig trygg under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - viveka englanderDistriktstandvården Drottninggatan15 maj 2026via GoogleProffsig o vänligt bemötande!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Det gläder oss att du uppskattade både bemötandet och din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - haydar Brhan OgluDistriktstandvården Sundbyberg13 maj 2026via Googleså bra och så duktigt de är så snällSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du är så nöjd med ditt besök och att du kände dig väl omhändertagen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - odochiDistriktstandvården Wieselgrensplatsen13 maj 2026via GoogleVery detailed and nice set of professionals..... Communication in English and Swedish was really helpful and they are cool too...Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenThank you so much for your wonderful review! 🌟 We're delighted to hear that you appreciated the detailed care and communication in both English and Swedish. It means a lot to us that you felt well looked after. Warm welcome back 😊
Kind regards,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Bella SjödénDistriktstandvården Hamnesplanaden12 maj 2026via GoogleJättenöjd med den avancerade behandlingen jag gjort.
Fick hjälp att bli klar med allt på 4 besök, klart på mindre än en månad. Andra tandläkare skulle ha den dubbla tiden för att göra samma behandling.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att behandlingen kunde genomföras så smidigt och effektivt. Vi är glada att du är så nöjd med resultatet. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Dima GustafssonDistriktstandvården Ålsten12 maj 2026via GoogleBlev akutbesök på grund av svullet tandkött. Fick fantastisk hjälp och ett väldigt fint bemötande.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet gör oss verkligen glada att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du fick snabb hjälp när du behövde den och att du kände dig väl omhändertagen under besöket. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - lotta janssonDistriktstandvården Rimbo Centrum12 maj 2026via GoogleLugn fin, i patient takt, omsorg. Jag är både rädd för sprutor och tandläkare. Heja Ana 🌸🌻Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸🌻 Vad härligt att du kände dig trygg, omhändertagen och fick ta allt i din egen takt under besöket hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Tayfun ÖzogluözDistriktstandvården Fridhemsplan11 maj 2026via GoogleSuperbra bemötande av tandläkaren Amanda och tandsköterskan som fick dottern att känna sig bekväm då det var hennes första tandläkarbesök.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att dottern fick en så trygg och positiv start på sina tandläkarbesök. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Eva AhlholmDistriktstandvården Sundbyberg11 maj 2026via GoogleKänns bra hos James i Distrikt tandvården i Sundbyberg, jag tycker inte om sprutor bara😂men än så länge har jag klarat mig🙌🤗Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenHärligt att höra! 😂🙌🤗 Vad roligt att du känner dig trygg och bekväm hos oss trots att sprutor inte är någon favorit. Varmt välkommen tillbaka 🌟
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Dimitar SavovskiDistriktstandvården Liljeholmen11 maj 2026via GoogleBest dentistSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenThank you so much for your kind review! Warm welcome back 😊
Kind regards,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Paul PrauseDistriktstandvården Järna11 maj 2026via GoogleProffsiga och trevligaSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack snälla för din fina recension! Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötandet och hjälpen du fått hos oss. Varmt välkommen tillbaka :-D
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - SonjahDistriktstandvården Rimbo Centrum11 maj 2026via GooglePerfekt service och synligt resultat mycket nöjd🤗Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🤗 Vad härligt att du är så nöjd med både servicen och resultatet hos oss. Varmt välkommen tillbaka!
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - LaszloDistriktstandvården Wieselgrensplatsen11 maj 2026via GoogleHej Karin och hela teamet på Distriktstandvården Wieselgrensplatsen!
Idag besökte jag återigen kliniken Distriktstandvården Wieselgrensplatsen, där jag redan i flera år har fått vård med fullt förtroende. Min tandläkare, Karin Larsson, tog även idag emot mig med samma omtanke, tålamod och höga professionella kompetens som vid alla tidigare besök.
Jag(...)Läs hela omdömet - Fredrik LindströmDistriktstandvården Solna8 maj 2026via GoogleGrym service, snabba och oerhört trevliga. Jag kommer tillbaka.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, tack snälla för din fina recension! Vad härligt att du uppskattade både servicen och bemötandet hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka 💙
- RichardDistriktstandvården Fridhemsplan8 maj 2026via GoogleMy son and I have been coming here for 4 years now and have always experienced top class attention. Professional, friendly and informative. Highly recommendedSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenThank you so much for your wonderful review! 🌟 It means a lot to us that both you and your son have had such positive experiences with us over the years. Warm welcome back 😊
- Carina TibiDistriktstandvården Östra Ågatan7 maj 2026via GoogleSupernöjd. Kan verkligen rekommendera dem. Har inget att klaga på.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Det betyder mycket för oss att du är så nöjd och vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Kiwaro KiwonyiDistriktstandvården Östra Ågatan7 maj 2026via GoogleHon jobbade verkligen med hjärtat, och inte bara med hjätnan.
Mycket Nöjd!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du kände dig så väl omhändertagen under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Emil RanehagDistriktstandvården Partille7 maj 2026via GoogleKom på ett akut besök för att få hjälp med en visdomstand, fick -ingen- hjälp förrutom att han petade lite, han bokade ett besök hos odontologen istället för att hjälpa mig dra tanden. Han var dock rask på att ta bra betalt för besöket (dryga 2000:- trots att hemsidan sa 600:- för akutbesök) så jag fick åka till en annan tandläkare dagen efter som inte(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi kommer att föra detta vidare till ansvarig klinikchef så vi kan titta närmare på det du beskriver kring både behandling och prissättning.
Du är även såklart välkommen att kontakta oss på 031-44 27 00 eller partille@distriktstandvarden.se
för vidare dialog.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Erik SörenssonrekommenderarDistriktstandvården Ålsten7 maj 2026via FacebookBarnen var lyriska efter besök hos Alise!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina rekommendation! 🌟 Det betyder extra mycket för oss när våra yngre patienter lämnar kliniken med ett leende. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Kristina KampfDistriktstandvården Östra Ågatan7 maj 2026via GoogleVarit hos tandläkare Ramez Ghazala under flertalet behandlingar och har bara högsta beröm att ge; supervänlig, lugn, otroligt kunnig med massor av tips och ytterst varsam i handlaget, beskriver vad han kommer att göra och hur det kommer att kännas, väldigt noggrann 👍. A+++Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVilken fantastisk recension, stort tack för dina fina ord! 👍🌟 Vad härligt att höra att du känt dig trygg och väl omhändertagen genom hela behandlingen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Giovanni LodatoDistriktstandvården Handen6 maj 2026via GoogleJag hade det jätte bra vid distriktstandvården i handen! Dem jobbade jätte smidigt och proffsigt, och gjorde att jag kände mig välkommen!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, tack snälla för din fina recension! 🌼 Vad härligt att du kände dig välkommen och att besöket upplevdes som både smidigt och professionellt. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Hanna HedbergDistriktstandvården Handen6 maj 2026via GoogleTrevligt, hjälpsamt bemötande. Kan varmt rekommendera distriktstandvården i Handen.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, tack för din fina recension! 🌟 Det gläder oss att du uppskattade både bemötandet och hjälpen du fick hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Gudrun StenbergrekommenderarDistriktstandvården6 maj 2026via FacebookTrevlig personal och skickliga tandläkare.
- MiaDistriktstandvården Sundbyberg6 maj 2026via GoogleIzzeldin gjorde ett utmärkt jobb även för en med lite tandvårdsrädsla som mig. Lugn, noggrann och bekväm. Tack Izzeldin!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du kände dig trygg och väl omhändertagen under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Silvia YousefDistriktstandvården Södertälje6 maj 2026via GoogleSå lugna, noggranna och professionella. Verkligen ett bra och tryggt bemötande.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet värmer verkligen att höra, tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du kände dig trygg och väl omhändertagen under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - BaTar batarDistriktstandvården Huddinge6 maj 2026via GoogleClaes är bästa tandläkaren som finns!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå härligt att höra, tack för din fina recension! 🌟 Det betyder mycket för oss att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - 임안설Distriktstandvården Sundbyberg6 maj 2026via GoogleProffsigt och bra, jag gick till Laban. Har bara varit där en gång hittills dock men tandläkaren tog sig tid och kändes kunnigare än vad jag är van vid.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig! 🌼 Vad roligt att höra att du fick ett så bra intryck och att besöket kändes både professionellt och tryggt. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Anna ZhydkovaDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen5 maj 2026via GoogleJag besökte en tandklinik vid Fridhemsplan där en röntgenundersökning visade att en tand måste extraheras och en annan kan behandlas. Eftersom kliniken inte utför extraktioner blev jag hänvisad till en tandkirurg på Kungsholmen.
Vid nästa besök genomfördes ytterligare en undersökning, men jag fick exakt samma information som tidigare. Trots detta debiterades(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att besöket inte motsvarade dina förväntningar och förstår att situationen upplevts frustrerande. Vi tar till oss det du beskriver kring både information och prissättning, och kommer att föra detta vidare till ansvarig klinikchef så vi kan titta närmare på det.
Du är även varmt välkommen att kontakta oss på 08-412 007 55 eller fridhemsplan@distriktstandvarden.se för vidare dialog.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Antonio CastellsDistriktstandvården Bollstanäs5 maj 2026via GoogleTrevligt, proffsigt och prisvärt. Gott om tider.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att du uppskattade både bemötandet, tillgängligheten och upplevelsen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Towhid NaebiDistriktstandvården Kallhäll5 maj 2026via GoogleBra tandläkare, och trevlig personal. Men bara säten på väntrummen är ganska osköna att sitta på.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse! 🌼 Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötandet och vården hos oss. Vi tar även med oss din synpunkt kring väntrummet. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Aleksandra KharlanDistriktstandvården Sundbyberg4 maj 2026via GoogleTrevligt bemötande och proffsiga läktare. Alltid finns akuta tider och även för barn.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, tack för din fina recension! 🌟 Härligt att du uppskattar både bemötandet och tillgängligheten hos oss, även för de små. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Jonna NygrenDistriktstandvården Solna4 maj 2026via GoogleHade kryssat i att jag har tandläkarskräck men upplevde inte alls att tandläkaren tog hänsyn till det. Blev en väldigt obehaglig upplevelse för mig.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi tar till oss det du beskriver och detta kommer att föras vidare till ansvarig klinikchef så vi kan titta närmare på det.
Du är även varmt välkommen att kontakta oss på 08-35 60 00 eller solna@distriktstandvarden.se
för vidare dialog.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Lukas MattssonDistriktstandvården Drottninggatan2 maj 2026via GoogleToppen bemötande och perfekt att kunna få en akuttid på helgenSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att du uppskattade både bemötandet och möjligheten att få hjälp snabbt när det behövdes. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Anders BrynielssonDistriktstandvården Salem2 maj 2026via GoogleJag kan bara uttala mig om Distriktstandvården i Salem och tandläkare Madelaine Fredriksson. Jag känner mig trygg och väl omhändertagen där.
Anders BrynielssonSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du känner dig trygg och väl omhändertagen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Carolina AxelssonDistriktstandvården Södertälje2 maj 2026via GoogleTrevliga och tog hand om mig när jag var räddSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet betyder mycket att höra, tack snälla för din fina recension! 🌸 Vad härligt att du kände dig trygg och väl omhändertagen under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Markus EkvallDistriktstandvården Sveavägen30 april 2026via GoogleVäldigt bra hjälpa och trevlig tandläkare med bra humorSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, stort tack för din fina recension! 😄 Vad härligt att du fick både bra hjälp och ett trevligt bemötande under ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 🌟
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Hanna MellesDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen30 april 2026via GoogleJag är supernöjd med mitt besök! Alla var så trevliga, respektfulla och kunniga. Jag kände mig verkligen trygg hela tiden och fick bra förklaringar på allt. Rekommenderar verkligen!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet gör oss verkligen glada att höra, stort tack för din fina recension! 🌟 Vad härligt att du kände dig trygg och väl omhändertagen under hela ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Carlo Alejandro ValenciaDistriktstandvården Kungsgatan29 april 2026via GoogleMycket bra bemötande trevlig staff och riktigt bra behandling. Kommer varmt rekommendera er. 🙂Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🙂 Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 🌟
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Mika Ekonomi ABDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen29 april 2026via GoogleSnabbt, skickligt och vänligt!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå härligt att höra, tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att du är nöjd med både bemötandet och din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Mia LidefeltDistriktstandvården Norrtälje29 april 2026via GoogleMycket bra bemötande, kunnig och lyhörd personal.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad fint att höra, tack snälla för din recension! 🌸 Det gläder oss att du kände dig väl bemött och lyssnad på under ditt besök. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Durgham ZaidanDistriktstandvården Bollstanäs28 april 2026via GoogleIt is normal with regards to service and quality.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenThank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your experience and will take your input with us moving forward.
Kind regards,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Tommy DahlströmDistriktstandvården Sveavägen28 april 2026via GoogleFörsta besöket och jag blev nöjd med besöketSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, tack för din fina recension! 🌼 Härligt att ditt första besök blev en bra upplevelse. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Kübra ÖztürkDistriktstandvården Sundbyberg28 april 2026via GoogleHan är så duktig, praktisk och snabb.
Tack så jättemycket
KubraSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, tack för din fina recension! 🌟 Härligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Gunnar GoudeDistriktstandvården Solna28 april 2026via GoogleAlltid lika bra bemötande 👊Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå roligt att höra, tack för din fina recension! 👊 Det betyder mycket för oss att du alltid är nöjd med bemötandet. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Gia NilssonDistriktstandvården Handen28 april 2026via GoogleSuper bra!! Eleonora var så hjälpsam och hon är en super go personSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå kul att höra, tack snälla för din fina recension! 🌟 Vad härligt att du fick ett så bra bemötande och en positiv upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - James LindbergDistriktstandvården Södertälje27 april 2026via GoogleDom är smidiga och gör ett bra jobb 😊Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenHärligt att höra, tack för din fina recension! 😊 Vad roligt att du är nöjd med både smidigheten och arbetet hos oss. Varmt välkommen tillbaka 🌟
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - AWDistriktstandvården Sundbyberg27 april 2026via GoogleÄr jättenöjd av Caroline Lipfert idag!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra, stort tack för din fina recension! 🌸 Det gläder oss att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Oscar JantheDistriktstandvården Nykvarn27 april 2026via GoogleKan varmt rekommendera Ilona och Daniela , min 7-åriga dotter fick ett varmt mottagande och de förklarade varje steg på ett lugnt och pedagogiskt sätt som fick henne att känna sig trygg. 5/5 stjärnor !Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenSå fint att höra, stort tack för din fina recension! ⭐ Vad härligt att din dotter kände sig trygg och fick en så positiv upplevelse hos oss. Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Irina DDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen25 april 2026via GoogleJag är väldigt tacksam för den hjälp jag fick hos Shahed Mahdavi. Efter en tidigare misslyckad tandimplantatbehandling på en annan klinik, där jag fick höra att det handlade om en “kroppsavstötning”, kom jag hit och fick äntligen ett stabilt och lyckat resultat.
Han visade att med rätt kompetens och noggrannhet går det att uppnå ett riktigt bra resultat.(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenDet betyder mycket att få ta del av din upplevelse, stort tack! 🌼 Vad härligt att höra att du kände dig trygg och att behandlingen gav ett så bra resultat. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Marijana GustavssonDistriktstandvården Liljeholmen24 april 2026via GoogleTrevlig personal och en bra tandläkare. Kommer att gå där i fortsättningen.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra! 🌟 Det gläder oss att du vill fortsätta komma till oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Anna-Karin HermanssonDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen24 april 2026via GoogleTacksam för professionell hjälp.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenDet uppskattar vi verkligen, tack för dina ord! 🌼 Vi är glada att du känner dig nöjd med hjälpen du fått hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Kerstin WinbladDistriktstandvården Sickla24 april 2026via GoogleFörsta besöket i Sickla hos tandläkare Beatrice. Blev trevligt mottagen och undersökt för mitt käkproblem, fick svar på mina frågor och kände mig mycket nöjd när jag gick därifrån. Rent och fräscht. Ett positivt tandläkarbesök!!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack snälla för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att ditt första besök blev en så positiv upplevelse och att du kände dig väl omhändertagen. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Niwaelli Lilliarose Berggrenrekommenderar inteDistriktstandvården Bollstanäs23 april 2026via FacebookAbsolut inte, dåligt bemötande, fel priser och högt priser.Dubbel så mycket jämför med andra tandvården. Är mycket besviken på detta ställe. Tips till andra kolla noga priset innan. Jämför med andra stället.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi tar detta på stort allvar och kommer att föra det vidare till ansvarig klinikchef. Vi vill gärna få möjlighet att följa upp detta med dig, du är varmt välkommen att kontakta oss på 08-597 602 40 eller bollstanas@distriktstandvarden.se.
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Jacov BashiDistriktstandvården Liljeholmen23 april 2026via GoogleBra tandläkaren som förklarade allt som patienten bör veta.
Bra behandling,
Jag blev väldigt nöjd.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du kände dig väl informerad och är nöjd med din behandling hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Elisabeth ArnsrudDistriktstandvården Wieselgrensplatsen23 april 2026via GoogleTack, Elisabeth. Jag mår väldigt bra nu efter att du drog ut tanden.
Tack, för all hjälp jag fått. Du är väldigt duktig och all information du gett mig. Hälsn. Elisabeth Arnsrud, en mycket nöjd patient.....Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina och varma recension! 🌸 Vad härligt att höra att du mår bra efter ditt besök och att du är så nöjd med hjälpen du fått. Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Elisabeth BjörkrekommenderarDistriktstandvården Salem23 april 2026via FacebookTycker ni är toppen alltid väl bemötandeSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra! 🌟 Det betyder mycket för oss att du alltid känner dig väl bemött. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Mitt KontoDistriktstandvården Huddinge23 april 2026via GoogleProfessionelltSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack snälla för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - My loveDistriktstandvården Handen23 april 2026via GoogleGanska bra kundmöten med de och tydligt info innan, under och efter behandlingen. Tack för alltSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för din fina recension! 🌼 Vad roligt att höra att du uppskattade tydligheten och bemötandet genom hela besöket. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Patrik LöfbergrekommenderarDistriktstandvården Norrtälje22 april 2026via FacebookSnabba och duktiga.
Tyvärr lite dyrare men väldigt effektiva.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig! 🌼 Vad roligt att höra att du är nöjd med effektiviteten och hjälpen du fått. Vi tar även med oss din synpunkt. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Benan AydinDistriktstandvården Bredden22 april 2026via GoogleMycket trevliga och ambitiösa personal. Rekommenderar stark!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack snälla för din fina recension! 🌸 Vad roligt att höra att du är så nöjd och vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Mats GroschoppDistriktstandvården Rimbo22 april 2026via GoogleSnabbt, professionellt och trevlig personalSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du upplevde ditt besök som både smidigt och professionellt. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Yasmine SundbergDistriktstandvården Bollstanäs22 april 2026via GoogleOtroligt bemötande!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack snälla för din fina recension! 🌸 Vad roligt att höra att du uppskattade bemötandet hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Birgitta LowegrenDistriktstandvården Norrtälje22 april 2026via GoogleTandhygienist Anna var toppen, noggrann och dessutom mycket trevlig.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad roligt att höra att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Danny NgaizaDistriktstandvården Salem21 april 2026via GoogleFantastiskt service 👏🏽👏🏽Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 👏🏽 Vad roligt att höra att du är så nöjd med servicen hos oss. Varmt välkommen tillbaka 🌟
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - DDistriktstandvården Östra Ågatan21 april 2026via GoogleStort tack från djupet av mitt hjärta till tandläkare Salin och tandsköterska Anna som fick mig att känna mig trygg, omhändertagen och validerad. Rekommenderar alla att gå till just dom här personerna, bättre omhändertagande kan ni inte få.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina och varma recension! 🌸 Vad härligt att höra att du kände dig så trygg, omhändertagen och väl bemött hos oss. Det betyder verkligen mycket. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Anne-Sofie EkelundDistriktstandvården Fridhemsplan21 april 2026via GoogleFlexibla och förstående.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌼 Vad roligt att höra att du upplevde oss som flexibla och förstående. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Marco LehtinenDistriktstandvården Huddinge20 april 2026via GoogleJättenöjd!
Absolut dom mest professionella tandläkarna jag har varit hos. Rimliga priser och dom höll till det kostnadsförslaget som jag fick vid fösta besöket.
Rekommenderas starkt!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du är så nöjd med både behandlingen och tydligheten kring kostnaderna. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Clas ÖstmanDistriktstandvården Östra Ågatan20 april 2026via GoogleJättetrevligt bemötande av tandläkare och sköterska som på ett mirakulöst sätt lyckades dämpa den ångest jag hade inför besöket.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att du kände dig lugnare och trygg under ditt besök hos oss. Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Luz LundgrenDistriktstandvården Bollstanäs20 april 2026via GoogleVäldigt trevliga! Hjälpte mig snabbt och säkert!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌟 Vad roligt att höra att du fick snabb och trygg hjälp hos oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Holger ForsströmrekommenderarDistriktstandvården Sickla18 april 2026via FacebookToppen! Ni Samarbetar bra. Betalade med mob även nästa kom in i iPhonen tack, Holger
Det är skönt att komma till Er
Hälsningar HolgerSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenVad roligt att höra att du uppskattade både samarbetet och hur smidigt allt fungerade. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Katarina MarcinkowskiDistriktstandvården Drottninggatan18 april 2026via GoogleTack Distriktstandvården. Ni är bäst 👍Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 👍 Vad roligt att höra att du är så nöjd med oss. Varmt välkommen tillbaka 🌟
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Erik KarlssonDistriktstandvården Fridhemsplan18 april 2026via GoogleÄr som en dyrare folktandvård. De vill inte göra något annat än vad som står på försäkringskassans lista. De vill inte planera eller förklara utan man ska bara acceptera deras femminuters beslut.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi tar dina synpunkter på stort allvar och kommer att föra detta vidare till ansvarig klinikchef. Du är även varmt välkommen att kontakta oss på 08-412 007 55 eller fridhemsplan@distriktstandvarden.se
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Erik KarlssonDistriktstandvården Specialistkliniken Kungsholmen18 april 2026via GoogleTog tretusen kronor för en femton minuters undersökning som de också hade mage att kalla "avancerad" på kvittot. Riktiga skojare.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi förstår att detta känns frustrerande och tar din synpunkt på stort allvar. Vi kommer att lyfta ärendet vidare internt och vill gärna få möjlighet att följa upp detta med dig. Du är även varmt välkommen att kontakta oss på 08-597 602 50 eller specialistkliniken@distriktstandvarden.se
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Natasha NikolovskiDistriktstandvården Kallhäll17 april 2026via GoogleBästa tandläkaren! Otroligt varm, vänlig och professionell. Väldigt bra med barn – lugn, tydlig och trygg i sitt bemötande. Mina barn älskar henne. Tack, Nathali Sabet!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att både du och barnen känner er trygga och nöjda hos oss. Det betyder mycket! Varmt välkomna tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Sandra KojicDistriktstandvården Jordbro16 april 2026via GoogleJag hade en väldigt dålig upplevelse här. Tandläkaren pratade med mig på ett respektlöst och nedlåtande sätt, helt utan anledning. Det kändes som att de gjorde narr av mig. Jag kände mig obekväm under hela undersökningen. På grund av detta kommer jag inte att gå tillbaka hit.
Jag kan tyvärr inte rekommendera den här mottagningen.Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Det du beskriver är något vi tar på stort allvar och vi kommer att föra detta vidare till ansvarig klinikchef för att titta närmare på detta. Vi vill gärna få möjlighet att följa upp det som hänt och ha en dialog med dig, du är varmt välkommen att kontakta oss på 08-597 602 60 eller jordbro@distriktstandvarden.se
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - StephanieDistriktstandvården Sickla16 april 2026via GoogleUpplevde att de bemötte mig för mitt besvär, tog hänsyn till mitt tillstånd av att vara höggravid och ville inte behandla, blåsa mig för att tjäna pengar som tyvärr andra privata kliniker har tendenser att göra. RekommenderarSe vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad roligt att höra att du kände dig väl bemött och att vi kunde anpassa oss efter din situation. Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Nenad PaunovicDistriktstandvården Fridhemsplan16 april 2026via Google27 mars sökte jag hjälp att cementera en avlossad tandkrona som lossnade efter 2 dagar. Förväntade givetvis återbäring. Bokade ny tid 1 april hos samma läkare. Det visade sig att jag inte hade fått mycket viktig info. Blev ifrågasatt massivt och hänvisades till hans journalanteckningar. Talade med chefen som fortsatte att kontinuerligt ifrågasätta mitt(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenTack för att du delar med dig av din upplevelse. Det du beskriver är något vi ser allvarligt på och vi kommer att lyfta ärendet vidare internt. Vi vill gärna få möjlighet att titta närmare på detta tillsammans med dig, du är varmt välkommen att kontakta oss på 08-412 007 55 eller fridhemsplan@distriktstandvarden.se
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Dejana PopovicDistriktstandvården Jordbro16 april 2026via GoogleJag är mycket missnöjd med mitt besök idag. Bemötandet var oprofessionellt och cyniskt, och jag kände mig varken respekterad eller trygg. Personalen gav ett intryck av osäkerhet och bristande kompetens, vilket gjorde att jag tappade förtroendet helt. En sådan upplevelse är oacceptabel inom vården. Om det gick att ge noll stjärnor hade jag gjort det.(...)Läs hela omdömetSvar från DistriktstandvårdenTack för din feedback. Vi ser mycket allvarligt på det du beskriver och kommer att ta detta vidare med ansvarig klinikchef. Vi vill gärna få möjlighet att följa upp din upplevelse och föra en dialog. Du är även varmt välkommen att kontakta oss på 08-597 602 60 eller jordbro@distriktstandvarden.se
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙 - Malin Rova JohanssonDistriktstandvården Järna16 april 2026via GoogleOtroligt fint bemötande av tandläkare och sköterska. Har själv tandläkarskräck och undvikit tandläkare in i det sista. Jag kan varmt rekommendera Rita Ibraheem!Se vårt svarSvar från DistriktstandvårdenStort tack för din fina recension! 🌸 Vad härligt att höra att du kände dig trygg och väl omhändertagen trots tidigare oro. Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka 😊
Hälsningar,
Teamet på Distriktstandvården 💙







































































































































































































